Saturday, January 15, 2011

YOU MAD?

Selamat pagi dunia. Keh keh keh, harini nak update pendek je. Tadi kan, saya jalan jalan dekat Facebook (ada kah?) and I foundd thisss. HOMAIIIGAHHH! You annoying-13years-old-kid. Puhhhlease dik, puhhhleaseee
Oleh sebab aku rasa dia ni mcam forever alone sangat, status tahun bila entah, takde yg beri pandangan. So aku bagilah pandangan aku

Keh keh keh, simple saja answer aku. Tapi tak pulak aku nak tekan button 'comment'. Motif tak tekan? Takutt ke Nad? Hahaha its a no no. Aku bukan takut, tapi aku tak kenal pon who-the-hell-is-this-kid? So pandai pandai eh dik nak atur awak punya boyfriend tu?

And Im like
image
You're just turning 13 girlllll

Budak budak sekarang dah advance :')

p/s ; Awak kecik lagi, so persetankan semua tu. Umur awak ni umur belajar. Keh keh keh, aku tulis bajet dia nak baca. Lalala, goodluck in your life ok 13years-old-kid :)
p/s ; suka sangat cara awak kongsi masalah kat status, hikhikssss. Byee

No comments:

Post a Comment