Sunday, January 30, 2011

Guys with guitar turns me on

Hai semuaaak. Hai harini saya nak promote lagi dua orang budak ni. Hahaha seperti post saya yg previous, saya ada letak video Najwa Latif. Ingat tak ingat tak? Hahahaa


Okay, harini saya nak memperkenalkan this boy. Okay, he's like kinda awesome. Bukan kinda, memang truly awesome. Meet Hifny
Okay ini Hifny. Best kan dia goreng letrik guitar tu? Fffuu awesomenyaaa. (tabik tabik) Okay, orang mesti cakap. Alaahhh, semua orang boleh buat laaaa. Hahaha, tapi bagi saya. Budak ni buat cover lagu ni time dia umur 14 yrs old. Awesome lah tu :D Hohooo

And this guy lagi satu
Hahaha this vid when I was 14. LOL, this guy is a great brothaaaaaa yeah. Dia banyak upload cover yang dia buat dekat Facebook. And semua bestt ;D
This guy sang One Less Lonely Girl and made me a video on my bday. Okay, teruja sat.

Apa apa pon, both of them ni awesomee. LOL, saya suka lelaki yg main guitar. Nampak macam styloooooo gituu. Hahaha, ok dah merepek gila. Taktahu dah nak tulis apa.

Apa apa pun, goodluck to both of you. Byebyee

p/s ; Hahaha lelaki main guitar memang cool, mcam Gates. Awwwww. Nak Schecter satu abah? :P

No comments:

Post a Comment