Thursday, January 13, 2011

Not well

Hellooo tralalalaaaaaaaaa. Harini tak pergi sekolah lagi. Sebab tak sihat. And I've wasted my time infront of this thingy. HA HA HA.


Btw, susah kan jadi perempuan? Haha aku cakap macam aku baru je jadi perempuan. Dah 16 tahun pun hidup sebagai perempuan padahal. Haha, memang lah susah. Jadi perempuan ni mcam mcam penyakit ada kat kita kan?


So tadi dah pegi klinik, amik MC semua. And now feeling a lil bit okay. Cehh perlu kah aku cerita? Bajet artist lah kan? Mampuiii. HAHA


And lalalalala hello, tadi aku bukak bukak youtube. Tgok video video best semua. And I've found this thing! Sumpah lawak gila and bagi aku bodoh nak mati lah.

Haha silakan tengok. Sumpah bodoh gilaa. Mat salleyyyy tu sampaii bukak spek dia dengan muka yg curious gila. Kah kah kah. Malunya weh if jadi kat aku, rasa mcam nak masuk dalam 'bushess' tu and takmau keluaq dah.

Ohh puhhhleaseee Uncle, maluu gila tau mak mcam ni. Mak punn orang Msia jugak tauu! Hahahaaa
 *Malu sangat hokaaayh..!*

Okay, melebih lebih gila. Gtg, tatata. Have fun uolsss :)

p/s ; Bye,bitches. Haha

No comments:

Post a Comment