Monday, January 10, 2011

Welcome Baby

Hello peeps. Ok aku gedik gila buat lagi blog ni. Kenapa? Yelah kan aku dah cakap aku gedik. Aku pun tak faham kenapa. Tapi best lah bebel bebel kat sini. Okay yg ni mcam first post lah eh?


Aku punya blog bukan untuk aku gain follower beribu ribu then show off macam babi. Okay that so not me. Mcam abang Khairul cakap


Blog banyak followers tak semestinya blog kau tu bagus gila. 


Okay 'bagus gila' aku tambah. HEHEHE
image
*paling betui,kak setuju sangat*

KATA KATY PERRY. Okay

Aku blogging sebab gedik. So kalau rasa blog aku ni mcam waste, sampah, rubbish, lori MPSP tak payah lah follow eh? Tak suruh punn. Nanti menyemak pulak dashboard kan? 


Aku cakap mcam bajet bagus gila. Realitinya TAK sama sekali. Aku cakap benda betul, yelah sekarang ni budak budak umur aku ni. Semua blog merepek jeh. Cerita pasal boyfriend,jantan,lelaki,cowok. Eh sama je kan?


Tapi realitinya memang. Tak payah tipu la. Umur umur mcam ni lah hormon gatal tu mendadak punya banyak. Tgok mamat handsome muka jambu sikit mula lah nak horny kan? Menyampah aku.


So di kesempatan ini, aku nak ucap jugak HAPPY NEW YEAR. Tak lambat lagi lah weh, baru January kan? So dikesempatan ini, mari menyambut ketibaan blogger baru yg terhebat blogger gedik buat blog banyak banyak lepas tu delete. Lepas tu buat lagi. Am I sound stupid? 
Yeayyy Nad buat blog lagi. Seronoknya kami. Mari buat kenduri kesyukuran.  KATA abang ini. OKAY


Thanks sebab baca. Aku appreciate followers aku, aku appreciate readers aku. Thanks btw :)


Okay mari tulis next post. Tatataaaaa


p/s ; welcoming post memang macam wajib kot kan? Daaaaaaa *tangan melayang*

4 comments: