Thursday, January 20, 2011

Im happy for you


Hello and haii semuaaa. Kah kah kah, today is khamis. Khamis is Thaipusammm. Apoo tu Thaipusam? Ehemmm, budak India kelas aku cakap hari kelahiran tuhan mereka.

Oh but waaait! Aku bukan nak cakap pasal Thaipusam. Deyyy, lari tajuk laa yennii woranggg! Keh keh keh

Okay first and foremost (cecehh) sekarang ni budak budak form4 yg mana mana excellent tengah kecoh pasal result SBP dah keluar bla bla bla. So aku yg tak excellent sangat ni takdalah gelabah. Lagipun, aku apply pon mcam tahi je kan. Semua last minute, thanks dekat Bort. Yg telah meng-encourage kan aku untuk apply SBP. Kah kah kah

Okay tak payah check pon, aku tahu aku tak dapat. And you know, what-the-hella am wasting time playing softball tengah tengah panas semua, tapi sijil tak letak.

And what-the-hellaa aku masuk Projek Warga yg macam nak mati punya buduh tuu. Lepas tu kena present dekat orang ramai, tapi aku tak letak sijil tu. Dahla dapat first runner up kan? Mahal tuuuuuuu. Yes, aku bodoh. Hahaha so, moral of the story jgan buat kerja last minutes.

But its okaaaay, benda dah lepas kan? Keh keh keh, aku dapat pon nanti aku bukan nak pegi. So, aku nak ucap congrats kat sapa sapa yg dapat. Especially to those from SMK Dato Onn lah, goodluck nah kat hangpa :)

And to my cik cousin (sory tak follow blog) keh keh keh, goodluck untuk hg jugak. Congrats okay dapat KISAS tuu. Keh keh keh, aku tahu daripada mak aku :) So, goodluck yoo kat sana. Cecehh, semua pandai. Aku saja terkontang-kanting kat sini. Uuuuuu 

And congrats jugak dekat cousin cousin yg sama umur dengan aku even tak dapat SBP and yg dah duduk pun dekat sana. Keh keh keh, tahun 2010 banyak 'onggg' mcam 2007. Semua result good good je kan :) (aku sorang je spoil satu subjek,pfftt) Weee, syukur. So lets make 2012 pon tahun banyak 'onggg' yeahh! (bersemangat)

And to my dear friends yg tak dapat SBP, especially Zati and Acap. Chillax lah, mungkin nama hgpa dekat MRSM kan? Who knows? Lalala, takpa. Lets pray
Jangan laa sedih okay! Maybe untuk 2nd intake ka. Well to those yg still stay dekat Dato Onn. Goodluck jugak, jommmm 2012 kasi boommm boom lagi (suka dok semangat)

Hehehe, takpa. At least, I got aim.

Eh aku nak baca Sejarah la. Fav subjek tau! Byebyeee

No comments:

Post a Comment