Friday, January 21, 2011

YA RLY

Ehemm harini saya macam sedih. Tapi takpalah, saya taknak sedih sedih dah. Saya dah ok. Thanks kepada ibu saya yg telah calm kan saya, tak lupa juga kepada kak Maisarah yg telah meng-calm kan saya. (Puiii, ayattt)


Tak semua yg kita nak dalam life kita ni, kita akan dapat mcam tu ja kan? Semua benda dalam life kita ni, must-put-efforts. Nak angkat beras pon, if takda efforts, tak naik jugak beras tu. (kenapa mesti beras? Choyy)


Errr, congrats lah eh dekat cousin saya serta adik saya yg dah dapat pergi boarding school tu. Yelah congrats dekat semua lah ok! Saya pun nak tumpang bangga jugak. LOLOLOLOL


And to Izzati, chillax. Aku pun taktau nak cakap apa dah. Sama sama sedih lah kan kita! Ngehhhhh, apa boleh buat. Berdoa je lah ok. Mungkin bukan rezeki hg kan :)


Yelah, dunia ni kadang kadang tak adil katanya. Chill lah Zati, maybe rezeki hg dekat lain kan.
image
*frust sangaaaat tau feraaassssssss*
Aku kalau nak frust punn, dah mcam takda guna sangat. So terima je lah! Memang, kadang kadang dalam life ni, kita mesti ada kemajuan, mcam hijrah laa kan. Haha tapi nak buat mcam mana, dah takda rezeki kan nok.

Oklah aku lapaq nak habaq. Nak makan megi ok. Byee

2 comments:

  1. TOLONG KIRIM SALAM KAT KAK MAISARAH. NAMPAK MCM BAIK AND COMEL JE. TQ ;)

    ReplyDelete