Friday, January 14, 2011

Gibson please

Hello peeps! Tengok dah boyfreng I kat atas tu? Okay, hahaha. Semangat nak beli Gibson membuak-buak gitu. HAHAHA blehh.

Okay bukan nak cerita apa. Tadi Nasreen call aku. And yg tak boleh blah. Aku saja lah test test dia kan. Nah nah, lebih kurang mcam ni. So aku cut cut yg mana tak perlu kan. 

Aku - Weh ada goodnews la, hg nak tau tak?
Nasreen - Apadiaa? Stgi suka dok tipu
Aku - Keh keh keh,tadak nak tipu tipu la. Buat apa tipu, tak dapat apa. Hmm, mama beli kat aku ....................
Nasreen - Beli apa? Heeeeee *bunyi annoying*
Aku - Belii....... GIBSON! Weh mama beli GIBSON kat aku.... Aaaaaaaa *jerit sama-sama*
Nasreen - *sambil jerit* syoknyaaa! syoknyaa! Tapi betoi ka? Suka tipu
Aku - Hahaha, aloooo shiaan dia. Jawapan hg yg last tu betoi. Keh keh keh,takdanya Gibson. Uuuuu
Nasreen - Aku dah agak, alaaa. Mintak saja la, as PMR present. Boleh punya
Aku - TAKMAU nak mintak yg lain. Hg saja la mintak. Nah nah? Mintak tau
Nasreen - Cehhh, oklaaaa. Nanti aku mintak. Dah pi panggil mama sat


*maaf atas penggunaan (hang,aku). Puihh,standard lah adik beradik kan :)

Haha, the thing is. Nasreen minat sangat dekat guitar. Kah kah kah, lepas ni boleh bukak band la kan? Nak join tak? Nak? Meh la PM aku. Hahaha! Ayat good good je kan. Mcam harremm.

Takpelah, boleh jadi the next 'Justin Bieber' and the next 'Ana Raffali' Hahaha. Okay ayat bajet gila. Suka dok berangan. Nad, pi terjun KLCC sat!

Yeah, meet the sisters please. Here we go! Haha
*maaf aku gemok*
Gambar dalam toilet memang wajib eh? Ok, baiii ! Haha

p/s ; balik cepat,saya rindu awak :(

No comments:

Post a Comment