Friday, January 28, 2011

KENAPA

Hai semua, saya nak mintak maaf. Tadi tekanan perasaaangggg sikit. Biasalah perempuan, sikit sikit emo. Sikit sikit emo. Sikit sikit cengengg. Eeee GROSS!


Okay mari kita bercerita. Harini saya cuma nak fokuskan akan tajuk besar kita, iaitu 'mengapa rempzz suka pandang pandang' WATAFISHH? Tajuk?


Hahaha mungkin dekat sekolah anda semua ada golongan golongan rempzz kan? Contoh yg paling obvious, yg lipat tudung karoo? Eh tau ka tudung karo? Gua nak  explain pon mcam cannot go ja de. Gua ni nak lukis pun fail, so google boleh? (eh ada ka?) nahh tanya incik ini. OK KELIAAAA!


Haha ok saya bukan apa tau. Saya ni dahla budak baik kan (puihh) lepas tu saya naik bas. Ada orang pandang pandang, tau lah cantik kan. Tapi tak payah laa macam orang asli masuk bandar tak penah tengok orang. K fine, comel? Hahahahaaaa!
Oklaa fine laa kalau nak pandang pandang saya okay jeee. Obvious lah kan, semua macam teruja tengok ciptaan tuhan yg maha hebat ni. Tapi takyah laa mulut tu membabi nak bising bising. Saya tak suka gila ok. Lagi satu, saya ni pantang sangat orang busuk busuk pakaian kotor kotor duduk sebelah saya. Pffttt


''pakaian yg kotor mudah dicuci, rempzz yg baik hati, susah dicarii..''


Boleh buat ayat mcam ni? Kalau awak semua nak tahu, iklan Top tu. Top sangat dikalangan saya serta para rakan rakan yang lain. Hahaha seriously, kejadah apa dalam TV tu yg mcam craps and tak masuk akal langsung pun boleh buat benda nak gelak gelak. LOL, kami kan generasi hebat. Aw saya sayang rakan rakan saya. Makan pon boleh tersembur, awak penah? (ciss apa ni, sila terharu)
image
*ya Allah nad oii, terharunyaaa taktiawww nak katiaa. Haru haru terharuu ok*

And oh, nasib baiklah. Saya naik bas dengan budak budak rempzz. Dalam masa yg sama, saya nampak ada sorang budak ni kan. Muka dia macam Bruno Mars ok. Sebijikkk sangat sangat, tak tipu tauu. Kalau awak taknak percaya, awak tanya budak ni.


Excited tau bila tengok Bruno Mars jejak kakinya dalam bas. Walaupun, rempzz sangat menyakitkan hati saya kadang kadang tapi saya sabar je lah. Saya bukan suka pandang pandang balik. Mata saya cantik, saya nak tatap boyfriend saya je (ok plis jgan nak gedik sgt)


Oh apa saya merepek ni? Oklaa, malam ni saya dah gila. Saya pun taktahu saya tulis apa. Saya rasa mcam nak karang cerita banyak banyak lepas tu publish. Boleh tak awak? Eh blog saya kan, kenapa saya nak tanya awak semua pulak kan?


Haha raya cinee punn nak dekat sudahnyee. Saya mendapat punn angpau berapa banyaknyee tadi 2 ringget saje haii. Oklaa seronok lah juga, dapat angpau. After 3568575326746 tahun dah aku tak bejiran dengan cinee. Yelah, dulu duduk Penang. Jiran sebelah kepadee sebelah cineeee. Kalau CNY, mesti bagi angpau. And lepastu, amik origami depa yg gantung gantung kat pokok tu. Apa nama entah, hahaha. Arggghhh, kusudahlupaaaaaaaa!


Hmmmm dah taktiawwwww nak tulis apa la bang. Kbyee, saya sayang semua

BERANI TULIS MACAM NI? REMPZ BACA MACAM MANA?
Tahu pulak rempz nak search blog aku yg maha famous amous ramous kemous gemous lemous ni? Kah kah kah, byee!

p/s ; otak tak center. Maaf

No comments:

Post a Comment