Sunday, January 23, 2011

Baby please don't go

Hello semuaaaa. Keh keh keh, harini dah ok. Dah tak sedih sedih. Dah tak kecewa. Er belajar terima kenyataan kan. The thing is, rezeki aku memang dekat situ jeh kan? Huhu


So harini saya nak sedih sedih sebab orang yg saya close sangat and sayang akan tinggalkan saya. Puii ayat! Hahaha. Btw, congrats to my dear cuzz
Okay budak yg kat atas ni. Yg comel comel mcam saya ni. Ni la cuzz saya, HA HA HA. Ok congrats, takpelah lepas ni dah takda lah kan tempat aku nak mengadu ke hape. Tempat aku nak mencarut marah marah, nak lepas tension semua kan? Uuuu

Aku sangat sedih sebab lepas ni dah takda dah ..
  1. Orang yg nak tolong aku buat hw, even thru handphone saja kan
  2. Dah takda dah orang yg aku nak ajak pergi buat prank dekat tok (ok ni jahat)
  3. Dah takda dah orang yg aku nak ajak overnite sama sama, lepas tu main masak hotdog banyak banyak (APAKAH)
  4. Dah takda dah orang yg aku nak ajak makan megi tengah tengah pagi buta, lepas tu kalau nak gelak pun, kena tahan. Hahaha (oh gonna missed this)
  5. Dah takda dah org aku nak ajak jalan jalan kat KL even duit takda langsung

Kalau nak ikutkan, banyak lagi ni. Huuu

Oklaa. Dah laa tu sikit sikit. And aku nak mintak if selama ni, aku ada buat jahat dekat hg kan. And aku nak mintak maaf jugak, sebab ternangis depan hg sebentar tadi :(


Huuuuu ok aku sedih gila. Lepas ni aku macam forever alone :'((


Ok dah la sikit sikit. Sedih sangat sangat tahu. Huaaaaaa! Kbyee


p/s ; awak jaga diri ok dekat sana. saya sayang awak :"( jgn lupa calling calling saya tahuuu. huuuuu, bye <333333333333


Sorry ternangis masa buat post ni. Cengengnyaa akuu T.T

No comments:

Post a Comment