Friday, February 11, 2011

TAG TAG TAG :')

Hai kawan kawan. Oh harini nak buat tag dari Hamizan. Here it issssssss


1) Apa nama blog anda dan motif nama itu?
Nama belog aku? Entah aku suka tukaq tukaq. And skrg ni tgah pakai tulisapayangsayamahu. Motif? Aku tulis lah apa yg aku nak. Haha


2) Apakah url blog anda dan motifnya jugak.
Hahaha motif nama belog? Dekat sekolah aku suka sebut ulala. Aku pon taktau kenapa -__-


3) Pernahkah anda berasa nak hapukan blog anda? kenapa?
Hahaha taktau lah pulak. Tapi kalau malas nak update tu,ada rasa macam nak deactive saja. Boleh macam ni?


4) Pernah tak sanak saudara jiran tetangga dan sahabat handai baca blog anda, apa mereka kata?
Homaigahhhh adik aku penah baca. I can't even breathe! 
image
*blog kakak aku sangat ngerii, jangan bacaaaaa..'' KATANYA HAHAHAHA

5) Apa perasaan bila ada orang kata blog hang cantik tapi pada masa yang sama ada jugak yang kata hodoh?
IDGAF. Tiada perasaan. Saya bukan buat blog untuk nak puaskan hati org. Saya hanya suka suka, saya bukan blogger yg hebat. HAHAHA

6) Siapakah orang first yang tahu hang ada blog?
Hahaha aku sendiri pon taktau. Sbb aku kalau buat blog, aku suka diam diam jeh. Nnti biar org tahu sendiri. Hikss

7) Apakah perasaan anda bila ada yang menceritakan tentang blog anda di sekolah?
Hahahaha I was like 'Eh aku mana ada blog, merepeksss' macam tu la kadang kadang kan

8) Anda rela tak blog anda di copy-cat and pernah realize tak diri di copy cat?


TAK RELA .

9) Anda rasa apa orang cakap pasal blog anda?
Mostly orang akan cakap gambar gerak gerak yg dalam blog aku ni. Tambah tambah Hamizan, kelakar katanya. Oh ok

Okay done. Saya tak tahu lah nak tag dekat sapa. Awak yg baca, silakan buat :)

No comments:

Post a Comment