Monday, February 7, 2011

LEGIT

Assalamualaikum semua. Well I'm not going to school today. Adalah sebab sebab tertentu. Awak tak payah lah tahu, maluuuuu (cehh macam pantun)


Ok well, saya dah find it yanggggggggg. Yanggggggggggggggg, my-freaking-hot-boyfriend- is coming to Malaysiaa bebeh! Yeahhhh, legit bebeyy.
Saya tahulah dia bukannya handsome sangat pun. Tapi dia hot ok? Hot dgn handsome tak sama, TAKE THAT. And oh saya dapat tahu dia nak datang 10th April. 

Tak percaya, tengok gambar ni
Hahaha mcam betoi saja kan? Well pic ni, amik dekat Hitz.fm punya facebook. Kalau tak pecaya, pi bukak pi. Hmm saya excited excited sangat ni, saya macam confirmmmm saja nak pegi. Mak saya cakap, tak boleh pergii, sebabb........ 

Awak tu underage, mana boleh pergi konsert ni
Maigoshh, damnnnnn mum damnnnnit -____-

Oklah saya nak sambung tulis nota bio sampai jari ni patah. Kbye

No comments:

Post a Comment