Friday, February 18, 2011

I DO LOVE MYSELF #tag

Homaigahh saya dapat tag lagi. Okay tajuk? Hahahaha I DO LOVE MYSHELF. Eh silap lah. MYSELF. HAHAHAHA


Okay aku pun tak faham kan. So dia cakap suruh post satu gamba. Then tell the people, why do you love yourshelff. Ohmaiiiii, saya punya keyboard ni ada auto-correct. Susah lah dari tadi dok shelf shelf ja kan? Hahaha



Dalam banyak banyak gamba saya nak jugak letak gamba saya yg serabut mcam hapa ntah ni. Kepanasan nak mati tunggu abah dtg kereta semua ni kan. Muka letih satu hari jalan jalan bawah kepanasan ni kan?

OK CUKUP NAD, PLEASE

Sorry sorry. Maaaf, marilah kita menuju ke arah motif post ini dibuat. Well mengapa saya sayang diri saya ni? Awak penah tk dgr pepatah?

''Suami mana tak sayangkan isteri? Kucing pon boleh sayangkan anaknya juaa..''

Okay nad. Sudah jangan merepek lagi. OK ok well. Semua org sayang diri mereka. Begitu juga saya, so saya sayang diri saya sebab

  1. Alhamdulillah, tuhan takda pon nak kasi kat saya ni cacat cela kat mana mana kan?
  2. Waktu sejarah walaupun saya tidur, bila cikgu tanya soalan. Saya gedik nak volunteer jawab. And selalunya jawapan saya betul. Saya pon tak faham kenapa
  3. Saya ni entahlah... tapi saya rasa kadang kadang saya awesome. Sbb adik adik saya cakap saya ni kelakiaaaqqq. Ok tak faham
  4. Saya awesome sebab saya ada kawan kawan saya yg awesome. Ngehhh
  5. Saya sayang diri saya sebab ..... kalau saya tak sayang diri saya. Saya tentu dah terjun blok F tu kan? Mcam yg disarankan oleh Cikgu Mashitah, cikgu Pendidikan Seni saya semasa saya lower form.
Katanyaaa ...

''Hang ni lukih apa taktau? Melukih lagu orang tengah berak, orang tengah berak lukih lawaaa lagi. Hang kalau lukih mcam ni, orang tengok kaluuu buleh terjun blok F. Hang pun kalau lagu ni, pi terjun sekali..''

**maaf bahasa agak kasar disitu. Hahahahaha

Maaf cikgu, saya jahil dalam melukis. Please jgan suruh dah please :(

Okay saya nak tag.
  1. Gholida
  2. Hasmizan
  3. Sapa lagi? Arghh tak tahu lah

AHAHAHAHA, whatever it is. Theres Me in AWESOME. And theres no U in AWESOME! Yeahhh

image

YEAH YOU MAD PEOPLE? I'M AWESOME MAEYYYNN



2 comments: