Wednesday, February 23, 2011

Kadang kadang dunia ini tak adil

Assalamualaikum semua. Ok apa anda semua tahu pasal apa yang tengah jadi kat dunia skrg ni? Homaigah ayat mcam pari pari. K, forget it. Oh well, untuk awak semua yang tengah baca ni. Lemme get you clear.


Skrg ni dunia tengah kecoh pasal Libya and Earthquakes dekat New Zealand. Ok first thing is, walaupun saya ni beliebers kan kan kan kannnn. Tapi saya macam kuciwa sikit dekat those presses.


Why oh whyyy? Mana lagi penting kalau nak dibandingkan, Justin Bieber potong rambut and pabenda yg tengah jadi dekat Libya skrg ni kan. Well people, awak semua ada otak. Oh tak kurang juga, kita dikurniakan akal oleh tuhan. So kita boleh fikir kan.


Well, aku tulis ni bukan apa kan. Aku just kesian dekat saudara se-islam kita dekat sana. And apa yang aku baca, ehhmm. Mostly semua from internet. Apa perlu internet kan kalau asyik ber-Facebook saja? C'mon, gain something yg useful jugak lah adik adik.


Qadaffi, which is Libya president skrg ni. Dah perangai mcam haiwan. Oh aku juga ada terbaca, yg dia ada keluarkan order. Suruh rogol rogol semua perempuan yang dekat Libya. Bullshit, perangai macam binatang. Like seriously.


And banyak lagi kekejaman dia nak buat. Perlu ke aku nak kupas satu satu kat sini? Lemak lah kan kalau macam ni. Yg tengah baca ni dah tentu tentu ada internet, so click google. Boleh search laa kan. Tak payah nak manja manja sangat suruh aku kupas satu satu.


Ehmm, sebagai budak 16 tahun yang tak cukup umur lagi. Aku pun punya pendapat tersendiri. Cehhhhh. Ya memang, dunia ini macam tak adil. Kenapa perkara yang macam piece of shit boleh dapat perhatian gila gila kan? -____-


Oh selepas Hosni Mubarak tu skrg Gadaffi pulak kan. Then lepas ni apa pulak?


Pray for them, pray for our muslims brothers and sisters. Show your awareness


I'm here for peace:) Kbye

No comments:

Post a Comment