Sunday, February 6, 2011

FAREWELL BEBEH

Hello semua. Walaupun esok sekolah, tetapi saya masih gigih serta tabah nak update blog. Oh well, btw according dekat tajuk atas ni. Saya sure, you guys mesti dah boleh agak apa kan kan?


The heck? Kami taktau pon Nad oiiiii !

Okay okay chill. Takmau marah marah. Hihihi, okay meh nak bisik mehh. Ok saya buat entry kali ni, khas untuk kawan saya, iaitu Muhammad Asyraf Bin Abd Kadir yg akan
mengankat kaki serta bontot berpindah ke sekolah ter-gemilang (ok over) iaitu MRSM Kubang Pasu.

Seronoknyaa jadi budak MRSM kan kan kan? Hihihi suka excited. Btw, aku nak ucapkan selamat maju jaya di sana. Yeah aku percaya, hg akan boleh survive. Mcam hg cakap kt aku, hg nak buktikan kat sapa sapa yg kata hg takleh survive tu, hg bolehh sebenarnya.

Prove them wrong dude! Wayyy to goooo
Youu can do itt mannnn. Hahahah so harapan aku, janganlah dirimu lupa akan diriku yg cantik,comel dan hot gila sangatss yuuuu ni di sini ok!

Well Acap, I know you can do itt bebehhhh! Hahahaa 
Goodluck and take care there dude :D
p/s ;  No doubt we'll meet again, so this is goodbye for now

No comments:

Post a Comment