Sunday, May 8, 2011

Selamat Hari Ibu

Ehem, hello semua. Oh harini before gua study, gua nak buat satu entry untuk ibu gua yang gua kat rumah panggil dia mama. (haha okay tak faham)

So yeah. Gua mengaku yang gua ni bukan anak yang baik. Sebab kadang kadang kalau mak gua tengah hot dekat gua, gua mesti rasa macam. Alaaaaa kenapa laa aku ada mak macam ni bla bla bla bla semua. Yes gua rasa macam tu. Lu orang takda? Oh takpa, lu orang, orang baik. Hihiks

*mak abah*


Tapi actually gua realized yang kalau mak gua takda. Mesti sekarang apa yang gua nak, takkan gua dapat. Tho bapak gua boleh belikan untuk gua, tapi gua rasa busy busy mak kita pun. Dia lah paling dekat dengan kita. Dia lah selalu ada time kita perlukan dia. Dia lah provide itu ini untuk kita. So kalau takda dia? Tak ke kacau bilau hidup gua ni?

Hehe gua tak banyak nak cakap dah. Sebab dalam family ni, gua rasa gua yang paling banyak tak cakap dengan parents gua. Since gua sekolah menengah ni la kan. Kalau time primary dulu, dalam kereta bising, mak gua nak outstation pun gua nangis. Tapi now everything had changed. Biasalah, people grows up kan. So yeah

Untuk hari ibu ni, gua nak mintak maaf kat mak gua tho dia memang tak baca belog ni sebab dia tak tahu. Tak payah tahu pun takpa. Semak saja. Hehe. Gua nak mintak maaf sebab selama ni gua memang keras kepala, gua demand itu ini. Gua tak dengar cakap, gua tak bagi apa yang mak gua nak. Tapi gua janji, satu hari nanti. I'll make my mum proud. This is promise ;)

So mum, I want you to know that. No matter how stubborn am I, you're the best best best besttttt best best(est) mother I've ever had. I am really grateful to have you in this world. Hihihi

Happy Mother's Day Mama, I love you :*

No comments:

Post a Comment