Saturday, May 21, 2011

I'm back, bitches

Oh hai. Apa khabar orang kampung? Rasa macam lama pulak tu tulis velogg ni. Cewaaah. Haha so aku baru je habis exam semalam. And it was fun fun fun!


Okay, tapi orang tua cakap. Tak boleh nak fun fun fun sangat. Sebab nanti sure ada je yang tak kena. Like ada je lah sort of benda buruk jadi kat kita. And I really have faith in that. Sebab? Yeah, sebab memang benda ni jadi kat aku.


So like, lagi beberapa hari exam nak habis. Aku sumpah seronok. Sebab aku rindu kat cousing cousing semua. Dah berapa tahun ni tak jumpa. HEHEHE #tipu. Bila pikir exam ni habis dah ni for sure makan tak lena tidur tak kenyang. And yes, memang ada something bad happen. Malas ah nak share. Orang orang special je tahu. Hik hik


So yang lain lain, please
image

Haha bajet macam orang nak tahu. So perkara kedua yang buat aku happy. Adalah aku dah dapat balik flip flop aku walaupun technically-nya, tak dapat pun lagi. Tapi lega lah bila dapat tahu uncle aku terambik kasut tu.

Aku sejenis yang chill. Aku rasa sakit kaki bila pakai kasut. So aku lebih prefer sliper. Sebab selesa. Tak tahu lah sebab aku memang suka :D So dah bila takde flip flop kesayangan aku. Tak senang duduk lah. Sliper tesco je ada. Buleh? Haha

Oklah bye

No comments:

Post a Comment