Wednesday, March 23, 2011

Tiru macam saya

Melihat kejayaan orang dan menjadi pembakar semangat untuk aku berjaya seperti mereka. Congrats kakak kakak dan abang abang yang dah achieveee very very wellll dalam SPM anda. Ok ayat dah tunggang tebalik eh


And aku dah dapat thousand(s) of pesanan mengatakan bahawasanya janganlah kamu bermain main di tingkatan 4 ini. Kann? Aku-tak-makan-saman? Hahahaha ok aku tau effect buruk sepertimana nanti akan jadi kat diri aku ni if aku main main. Haha tapi tu lah dehh siapa makan cili dia yang terasa. Faham tak? Ok tak faham sudah. Anyway, thanks :) Appreciated it.


And oh you know? Silence kills. Really? Yes really. It made me ask myself did you even care? You just wont speak so I guess you never really cared. Nayyyy dok emo sangat ni kenapa? 


Saja gedik. Ahahaha okay saya sakit tumit okay. Pehh-liss adik adik choral speaking be matured. Sampai bila nak jadi perfect kalau every single training and every single part yang tak menjadi nak paused and gelak? Bodoh jangan wasting time and yes WE (khalie,fana,bort,jhah,zati) feel stupid.


Okbai



No comments:

Post a Comment