Saturday, March 5, 2011

Bangkit Semula


Okay waaaait. Actually lama dah nak posting benda ni. But wait, am just a lil bit curious. Femme Fatal keluar tak lagi? Why on earth lagu ni macam takda lagi, tapi ppl keep searching the Femme Fatal lyrics? Pelik kenn?

Kononnya leaked kan? Untunglah orang dapat tahu awal. And kalau anda anda rajin pergi search lirik lagu berikutt. Dia memang top search. Homaigah, wtf this people? Suka buat aku curious. Hohohoh

And oh lagi satu. Lagu 'Judas' by Lady Gaga. Aku rasa tak keluar lagi, tapi dah jadi macam top search kan. Semuaaa ini buat saya peningg!

image

Btw congrats kak Sopiiaaaaahrss. Sebab bangkit semula. Kah kah kah, hit me babyyy one more time!


p/s : Saya tengah buat addmath sambil ber-blogging. Ok saya hebat! Kbai

No comments:

Post a Comment