Sunday, April 24, 2011

Life is cruel

Wah eh. Sejak sejak ni gua rajin pulak update natee ni. Kalau tidak, malas kan. Entah tetiba pulak. Alahh gua bukan update apa sangat. Tulis gedik gedik plus buang masa jew tat ciniewww. Huks comel letteww. K, done.

Ok aku tak faham lah sekarang. Lagi 2 minggu kan nak exam. Tapi aku tak prepare apa apa lagi. Oh nak mati lah. Dah la UP1 pun macam sampah ja result aku.

''Hak alohh, watlekk dah aa. Lepak luuuuuu..''

image

Hmm lu suruh gua watlekk? Lu suruh gua rilekk? Lu suruh gua chill? Lu suruh gua lepak?! The hell maaaaeynnn. Hohohohh jap ni kenapa gua emo sangat ni? Watlekkkkkk. HAHA

K. Gua tadi buat Bio kan. Gua sumpah tak suka Bio. Tapi apa ka bodoh sangat gua pegi amik Bio. Gua menyesal, tapi sesal sesal dah takda guna dah. Actually, bio tu takdak lah killer macam babi sangat susah dia. Tapi masalahnya, gua ni pemalas orangnya. Nak pegang buku tu memang no no lah. So, memang silap besar gua amik bio. Tapi apa boleh buat. Awal awal dulu pandai sangat buat keputusan, now lu tanggung sendiri lah en. Nak nangis pun, buat bengkak mata ja.

Ceritanya begini. Gua buat lah soalan bio tu. Dan macam biasa, gua refer answers kat belakang nak tengok betul ke tak. Asal gua selak balik ke soalan saja, SALAH. Asal selak ja, SALAH. Out of 40 quest gua buat. Boleh lah bapa kerat ja gua dapat jawab dengan betul. Gua tak sedap hati. Gua sedih ada, gua marah pun ada. Gua rasa nak bebaaaai pun ada. Gua rasa macam, duhhh kenapa gua bodoh sangat ni?

Orang cakap, form4 bukan honeymoon year. Tapi gua sekarang memang tengah honeymoon tahap hapa taktau lah kan. Gua sedar gua banyak main. Gua sedar kalau gua main main, nanti apa effect dia. Gua tahu gua nak SPM. Gua tahu cousing cousing gua pandai. Gua memang rasa tergugat. Tapi tu lah, gua kadang kadang chillax sangat. Sebab tu mak gua suka bising bising kat gua. No-wonder-lah-kan?!

image

Yeah memang. Haha gua rasa nak nangis sangat bila jawab takda yang betul pun. Gua kadang kadang rasa macam, buku gua ni yang silap! Gua memang cukup tak suka, bila mana gua tak tahu satu quest tu. Gua nak kena selak buku bio yang nalaaaaaaaaaaaaaa punya tebai bak hangggg. Selak selak, jumpanya tak pun kan. Haihh

Semalam gua lepas balik lepak dengan kawan baik gua. Gua konon berazam dalam hati, nak study lah. Last last tak pun. Jumpa jumpa dah. Tapi macam tak cukup. Gua spent dalam setengah jam cakap dengan dia. Time tu gua home alone. No wonder gua boring. Bibik gua lak macam takda mulut kan. Susah la

Tak cukup dengan call. Weolss skype pulak before tido. Macam fffffu, dalam hati dah risau dah ni. Konon nak study, tapi hampeh. Tiba tiba mak dia bising sebab tak tido lagi. Dia pun offl. Gua pun sama lah kan. Tengok2 tak sedar jam dah pukul 2 pagi. Dangg

Lepas tu gua buat apa eh?

image

Gua tidokkk lah. Apa lagi. And the same thing, repeated on the following day. Mcam ni lah life gua yang lame dan boring. Well, life is cruel. Bye

p/s : Sekolah tak payah ada exam pasti pelajar bahagia bye

No comments:

Post a Comment